Projekt zainspirowany jedną z najstarszych gier przeznaczonych na automaty, powstałej w 1972 roku. Celem gry jest wbicie piłki do bramki przeciwnika.
1. płytka ESP8266
2. wyświetlacz OLED I2C
3. 3 przyciski (buttony)
4. 10 kabli męsko-męskich
5. kabel USB
Komputer ze środowiskiem Thonny
Projekt powstał w celu odtworzenia gry Pong.
Do rozgrywki jest potrzebnych 2 graczy. Gra polega na trafieniu do bramki przeciwnika za pomocą paletki. Pierwsza osoba, która zdobędzie 5 punktów wygrywa.
Po uruchomieniu programu ukazuje się nam menu główne (zdj.1). Środkowym przyciskiem uruchamiamy tryb gry. Na początku zawodnicy mają 10 sekund na przygotowanie się do pojedynku (zdj. 2). Po odliczeniu czasu ekran wyświetla napis "fight" (zdj. 3). Następnie przechodzimy już do rozgrywki.
Gracze sterują paletkami za pomocą przycisków po lewej i po prawej stronie schematu. Piłka otrzymuje losowy tor lotu, po odbiciu od ścian lub środka paletki zmienia swój kierunek, dodatkowo przy odbiciu od skrajnej części paletki przyspiesza o 1.WAŻNĄ informacją jest to, że paletka naturalnie spada w dół, po wciśnięciu przycisku zmienia swój kierunek do góry i po puszczeniu znów wraca do "spadania". Po każdej zdobytej bramce na ekranie wyświetli się aktualny wynik (zdj.4) oraz krótkie odliczanie (już 3 sekundowe) do wystartowania gry od środka.
Koniec gry następuje po zdobyciu 5 bramek, przez któregoś z graczy, ekran wyświetli końcowy rezultat oraz napis oznaczający koniec gry (zdj. 5).
kod programu w pliku zip